Blommor? Jag kan hjälpa dig..

Vilka blommor ska man välja / inte välja?

**Ska du på dejt men vet inte riktigt vad du ska ta med dig för blommor?
Eller ska du kanske ge din bäste vän blommor i present, men vet inte riktigt vilka?
Eller vill du kanske helt enkelt bara överraska någon med en fin bukett?**


Vill du veta något över blommors betydelse, färger eller veta vilka blommor som passar till vad?
Då kan du skriva en kommentar till mig så svarar jag inom 24 timmar på din fråga.

Är du även intresserad av att veta vilken blomma du är född i eller vilken blomma som hör till ditt stjärntecken, så kan jag svara på det om jag får veta när du föddes. ^^


Rosa nejlika, en bra bröllop/kärleksblomma
 "Du är ständigt i mina tankar"






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0