Vilken hund är du?

Jag gjorde nyss ett test som visade vad jag skulle vara för ras om jag föddes till hund..
Och jag blev en Mops. ^^
Vilket jag redan anade att jag skulle bli, så jag blev inte särskillt förvånad.
Mops är ´även en av mina favorit raser. =)

 

Mopsen  är barnvänlig, livlig och glad hund med charm, utstrålning och intelligens. Den passar bra med barn och andra husdjur. Mycket hund i litet format med stor personlighet som varierar från en mops till en annan. Mopsen är hundvärldens clown, fylld av energi och humor och den strålar sig gärna i uppmärksamhetsglansen. En mops vet hur man uppför sig. osv. osv.

Gör Go'kvälls test och se vilken ras du skulle vara om du föddes till hund!
http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=45926&a=509489&lid=puff_516337&lpos=extra_0



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0