Plugga, plugga

Idag är det plugg som gäller.. Ska till Foffen sen för att plugga inför muntliga kompliteringen på ekonomiska kretsloppet som vi har imorgon.  Tänkte gå dit vid två tiden så att man har några timmar på sig att få in allt i huvudet.
Sen funderar vi på att gå ut å gå också.. Men det blir senare ikväll det. ^^
Hoppas det finns kaffe när jag kommer dit.. hehe.... är så jäkla kaffe sugen..
Själv har man ju slut på kaffe filter!!!!!.. att ha slut på kaffe filter är samma känsla som för en rökare när den inte har ciggaretter! Å jag har varken cigg eller kaffe filter just nu = SKANDAL!

Det var nog någon vecka sen jag köpte mitt sista ciggpaket nu.. Försöker sluta.. Men det går inte så bra.. nu röker jag med mina kompisar och min mamma ist... haha... men kaffe intaget har jag ökat nu när jag inte röker så mycket.. Förr dög det med en kopp om dagen, men nu är det nog nånting runt fem koppar om dagen och ibland mer. O_O

Hmmm... nu ska jag ringa mamma å fråga om hon vill komma hit å röka lite.  ^-^

Huuuj



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0