Suck, så segt tiden går!

Tiden går inte fort när man väntar på något.. Men den som väntar på något gott, väntar ju aldrig för länge.. ^^

Saknar Jong Beum så otroligt mycket, är så glad att han ringer mig nästan varje dag..... Annars hade jag inte klarat av den här tiden nu när jag måste plugga. Kommer inte kunna åka tillbaka dit förns i juni, så det är ett tag kvar! 
Jag saknar  Mi Hee också! Väldigt mycket.
Känns som om det var flera månader sedan jag såg dom sist.. Men egentligen så var det bara tre veckor sedan ungefär.
.....tiden går såååååå sakta........

Men iaf så fyller Jong Beum år i november, så jag har köpt lite födelsedags presenter till honom som jag ska skicka.
Vad det är kan jag tyvärr inte säga, för han läser min blogg.... Och jag vill ju inte att han ska veta vad han får innan han fyller år. ^^
Fast jag kan ju iaf säga att det är fyra stycken väl planerade presenter! Just nu bara 3,5 för den sista är bara halvfärdig.
Jag hoppas verkligen att han kommer bli glad..!
Har även köpt ett vykort till Mi Hee som hon ska få... Det är ett kort med fyra små bilder av Edsbyn... Kanske inte så kul, men jag kommer ihåg att hon var nyfiken på att se hur Edsbyn ser ut, därför fick jag tanken att köpa det till henne. Hon ska även få något kort från tiden jag var där så att hon kan minnas vår tid tillsammans. ^^

Fy, vad jag saknar alla!!!




Kommentarer
Jenny

Förstår att saknaden är stor...förstår precis hur det är att sakna någon man tycker om, men som tyvärr finns långt i från där du är. Man ska aldrig tappa hoppet. Om du vill hitta på något nån dag för att få tiden att gå så är det bara att du hör av dig.



Många kramar Jenny

2008-10-19 @ 15:44:03
URL: http://jennajo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0