Detta ar lite av vad jag gjort idag.


Handlat hem frukt och brod.


Suttit en stund i Half moon park.


Dar i Half moon park traffade jag pa min favorithund som jag dopt till Momi.
Han ar herrelos.. vill sa garna ta med mig honom hem.
Varldens sotaste och goaste..
Varje gang vi ses sa har vi en liten kelstund, och ibland sa ger jag honom nagot att ata. ^^


Nar jag kom hem fran parken sa kollade jag pa Call of the wild.
(en film fran 1973)


Till filmen at jag lite brod.

Jag har sjalvklart gjort en massa mer an det dar idag..
Tex sa har jag stadat, pysslat, suttit vid datorn, lagat god middag, duschat m.m.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0