Ey

Hejsan på er alla.. Blev inte särskillt mycket bloggande igår för jag var upptagen mest hela dagen. Först så jobbade jag från 12.00 till 16.00.... efter det så gick jag hem till Emma. Där var jag ett tag, sen följde hon med mig hem, då duschade jag å bytte kläder. Sen så gick vi ut å tog bussen till Bollnäs. Vi åkte till en förfest hos en tjej som heter Maria. Det var faktiskt rätt så trevligt där, trotts att jag inte kände en ända förutom Emma och Dennis.. Men det är alltid kul att träffa nya människor. Jaja, när klockan var typ 22.00 så gick vi till Tranan å där var vi hela kvällen fram till stängning. Emma å Dennis gick hem med en tjej för att sova där men jag ville åka hem så jag liftade med en EGAB BEVAKNING man. Han var jätte snäll..! ^^ Han brukade inte plocka upp liftare sa han men han tyckte det såg så synd om mig ut när jag var där i kylan..

Anyway, idag ska jag till min farfmor och farfar på middag. Vi ska åka klockan 11.30 å pimpla sen klockan 14.00 blir det middag..

Nu måste jag göra mig i ordning. Huuj


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0