2009

Jahopp, detta är den första dagen på det nya året.. Dagen började dåligt, men jag hoppas den blir bättre. Tror nog att de flesta har en dålig dag idag efter gårdagens fester och ståhej.
Men anledningen till att min dag började dåligt är inte för att jag är bakis eller något sådant.. Utan det är för att jag vaknade och hade jätte ont i magen. Så jag låg kvar i sängen några timmar. Sen ringde Sara mig så då tänkte jag att nu måste jag kliva upp, jag sätter mig upp i sängen och känner helt plötsligt att det känns konstigt och varmt där jag sitter. Jag fick mens!!! Och världens mensvärk! Och självklart så kom det blod på mitt lakan också.
Å nu sitter jag här med vetekudde på magen å skriver.. Har så ont så jag skakar.. Fy vad jag avskyr mensvärk!!!!!!!!

Anyway.. Ha ett bra kommande år! Se till så att detta åt blir det bästa!
Detta år ska då iaf bli mitt bästa! Det har jag bestämt. ^^


Kommentarer
Nanne

hoppas du hade en trevlig kväll ;) hihi :D

2009-01-01 @ 16:46:03
URL: http://nadjafors.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0