Detta har hänt

Detta har jag gjort medans jag inte haft internet;

Hälsat på min faster m. familj i Huddik
Hälsat på min syster i Söderhamn
Hälsat på min morbror m. familj i Lillbo
Hälsat på min vän E.L 2 gånger
Hälsat på min vän Sara 3 gånger
Hälsat på min vän Sandra 2 gånger
Hälsat på min vän Dennis 1 gång
Varit på tjejkväll hos Emma 2 gånger
Varit på min farmor och farsfars vernissage i Bollnäs
Varit på en sinnesrogudstjänst i Järvsö
Varit på öppet hus på Heden i Bollnäs
Tittat på TV en gång
Tittat på 5 filmer
Spelat tv-spel 1 gång hos far
Ätit på McDonalds 1 gång
Ätit på MAX 1 gång
Ätit på Atlantic 3 gånger
Ätit middag hos min far 5 gånger
Ätit middag hos Sandra 1 gång
Sara kom och hjälpte mig mörblera om lägenheten och rensade förrådet med mig (tog två dagar)
Min bror Crille sov över en natt hos mig
Min syster Sanna sov över en natt
Min vän Dennis sov också över en natt
Min katt JumYum löpte för första gången
Sålt ett glasbord till Sandra

Ja.. det var väl det mesta tror jag.. detta är nog vad som hänt de senaste två veckorna. ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0