En dag med fullt upp

Idag har varit en dag med fullt upp..
Har varit till farmor och farfar på fika, sen så åkte jag å min far till bollnäs för att handla.. På vägen hem så svängde vi in på MAX å käkade lite. Efter vi käkat så skjutsade han hem mig.
När jag kom hem plockade jag upp sakerna och maten jag köpt å bytte byxor, sen raka vägen till jobbet. Å nyss kom jag hem...............
Å nu så ska jag läsa lite bok (I taket lyser stjärnorna) å lägga mig.
Ska upp tidigt imorn, kl 06.30.. Känns lite små-drygt faktiskt... Jag tycker att jag har nästan ingen fritid kvar längre, är liksom skolan å efter den så duschar jag å sen är det bara att gå till jobbet. :/
Men, men,, vad gör man inte för lite extra slantar?
Nu måste jag sluta skriva. Huuj


Kommentarer
Anonym

Kom att tänka på att du lånade den boken på biblan, några år efter det så gör de en film om den boken som är aktuell nu.

2009-01-30 @ 18:05:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0