Hos Dennis

Hej hej.. Idag har varit en ganska rolig dag. Först så var jag och Emma L hos Emma J å kollade på film. Vi hade bestämt att vi skulle träffas hos EJ kl 16. Vi tittade på lite olika serier och en långfilm. Å åt godis.... Jag blev även bjuden på middag där. Thaimat..! Riktigt gott var det. ^^
Sen runt nio - halv tio gick jag och Emma L vidare till Dennis för han ringde och sa att han behövde ha någon att prata med. Man vill ju ställa upp för sina vänner så vi gick till honom så snart filmen hos EJ var slut. =)
Och nu....nu sitter jag hos Dennis å skriver detta inlägg.. Vi ska snart kolla på några avsnitt av Buffy. Snacka om att det var länge sedan jag såg den serien! Nostalgi... på hög nivå... hihi...
EL å Dennis gick ut för att köpa godis, men jag stannade kvar här på grund av läckage risken. :/ Jag har nämligen mäns och tyvärr så har jag bara mini-tamponger just nu så det läker igenom bara man tar några steg typ. Tråkigt men sant.. Ska köpa några andra imorgon efter jag vaknat,, om jag får tag i pengar... Suck..... jag avskyr att ha dålig ekonomi!!!!!
Jaja, det var väl allt... skriver kanske mer sen när jag kommer hem igen. ^^



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0