Sent igår

Hej hej.. Det blev ganska så sent igår innan jag hoppa i säng. Tror den var runt 02.00 när jag somnade och jag vaknade för cirkus 40 minuter sedan. Å ont i ryggen har jag idag, jag måste ha legat konstigt i natt.. Det gör liksom ont när jag andas å rör mig... :/
Sanna min syster sover än, men hon gick och la sig efter mig så hon får sova lite till tycker jag.


Kära J.B ringde å väckte mig i morse 07.12.. Jag var så jäkla trött så jag minns nästan inte vad han sa.. Jag kommer ihåg att han berättade att hans föräldrar kommer till stan å ska sova hos hans syster i 2-3 dagar. ^^
Han sa även att det hade snöat där så han skulle knäppa kort på det å skicka till mig... Jag hoppas att han knäpper kort på familjen också. Saknar dom jätte jätte mycket..!

Nu ska jag leta mig något att äta....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0