Sent

Kom nyss hem från Foffen.. Det blev en sen kväll ikväll.. Det var meningen att jag skulle komma till henne vid sju å vi skulle gå ut å köpa godis. Men det blev att jag följde med henne hem för hon var ensam hemma. Vi drack lite kaffe å åt butterkaka, sen började vi titta på en film som gick på tv... Efter ett tag så kom hennes föräldrar hem å då filmen var slut så började vi fyra spela kort. Chicago hette det vi spelade... Det var skit kul... ^^
Hennes pappa Bosse vann, mamma Eva kom tvåa, Foffen trea å jag sist så klart. Hehe...... Typiskt min tur..
Vi gjorde en massa mer saker också, men jag orkar inte skriva mer.... måste sova.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0