Hej alla

Ledsen att jag inte skrivit forann nu. Jag har haft fullt upp med min alskade att  jag helt glomt bort bloggen. ^^
Men jag ska forsoka battra mig.

Jaja, anyway.... Jag har det jatte bra har och ar lycklig som aldrig forr.
Vi har gjort en massa skojiga saker. Bland annat sa har vi varit pa BBQ restaurang, vi  har spelat badminton, varit pa bio (Transformers 2) m.m. Och igar kvall sa akte vi med bilen upp pa ett berg och kollade pa utsikten darifran. Man sag typ hel Suwon! Otroligt vackert med alla lampor och farger. ^^

Idag sa vaknade vi ganska tidigt. Vi klev upp 07.30, gick da ut for att spela lite badminton, sen at vi frukost och J.B startade en maskin tvatt. Sen tittade vi pa Friends season 2, och J.B somnade. (han sover fortfarande)..... Under tiden han sovit sa har jag hangt tvatten, startat en ny maskin, lagt ut bilder pa bilddagboken m.m.m.m. A nu ska jag kolla om  nagot av tvatten torkat sa att jag kan hanga det nya. Sen efter det ska jag diska... Och efter det ska jag vacka karleken ur sin skonhetssomn...  haha......


Kommentarer
Dennis Östergårds

Njut av hans vackra kropp! :)

2009-06-26 @ 16:31:24
URL: http://skevaankan.bilddagboken.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0