Länge sedan

Tjo, nu var det länge sedan jag skrev tycker jag....
Har varit ganska upptagen som vanligt.... men nu när jag har lite tid över så passar jag på att skriva. ^^

Jag har väl egentligen inte gjort så mycket den senaste tiden.. bara pluggat å haft besök hela dagarna.
Just nu så sover pappas flickvän Cathy hos mig medans han är borta (han kommer tillbaka imorgon). Hon har sovit här sen i söndags. Det är rätt så skönt faktiskt. Vi känner ju inte varandra så bra så det är nyttigt för oss att få umgås lite. :)

Vi har pratat en del och knäppt lite bilder. Blir väl att jag lägger ut några nåt tag.. men när vet jag inte.

Jaja, nu ska jag sätta mig i köket å dericka lite kaffe. ^^


Kommentarer
cathy

hej cilla!



thanks for the comment in my blog im really happy to read it!..ive had a nice time with you too, hope to be with you soon if olle is not home..^^

keep safe!

2009-03-08 @ 21:37:34
URL: http://cathrinagalleto.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0