Svin Influensa Vaccin!

I tisdags så vaccinerade jag mig emot svin influensan.. Jag ville egentligen inte göra det, men min kära farmor var så orolig att jag skule få influensan eftersom jag är i riskgruppen.
Jaja, anyway... Jag tog iaf vaccinet.. Å sen blev jag sjuk som tusan..! Natten mellan tisdag och onsdag var jag så sjuk så att jag nästan anade att slutet var nära. Fy bubblan va dålig jag var. Fick feber, hallucinationer, hjärtklappning, ont i hela kroppen, nervryck, huvudvärk och frös å skakade typ hela natten. Sov kanske max två timmar.
Jag har då bestämt mig för en sak efter detta... Å det är att: Jag skall aldrig mer ta något frivilligt vaccin igen!

Men en positiv sak är ju att jag var bara sjuk ett dygn... å nu slipper jag förhoppningsvis få svin influensan om detta vaccin fungerar som det ska. =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0