Länge sedan nu

Hej alla....
Jag har knappt bloggat ett dugg nu denna sommar.. Och nu är vintern på väg. Tiden går så fort.

Aja, iaf så har jag inte gjort så lymlans mycket efter att jag kom hem från Korea 15/9..
Går fortfarande Komvux, å pluggar Matte B, Historia A, Samhälle A, Svenska B, Tyska 3, Tyska 4 och Datorkunskap. Altt ska vara klart till jul..! O.O Känns lite småjobbigt faktiskt.

När jag inte pluggar så är jag till vänner och dricker kaffe och pratar om allt möjligt.
Tränar kung-fu 2-3 gånger i veckan..
Gymmar 2 gånger i veckan (när jag har råd) och är ute och går varje kväll nästan.
Ibland åker jag till farmor och farfar och äter vofflor på söndagar.
Ja, det är väl vad jag gör de.. men jag ska inte klaga, det är faktiskt för det mesta roligt alltig. ^^

Jag har även sökt till universitet. SU och UU.. Har sökt fem olika utbildningar och tror iaf att jag kan komma in på iaf tre av dem. Lätt..! Men då måste jag ha gjort klart hela komvux fram till jul. Så det gäller att ligga i med pluggandet!!!!!

Anyway.. Idag ska jag bara ta det lugnt och plugga. Går nog över till familjen Lindén en sväng också. Sen blir det träning klockan 18.00..

Huuuj


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0