Plugga eller jobba?

Ska man plugga eller jobba? Det är frågan.

Just nu så pluggar jag på komvux. Å det går ju bra.. Men vad ska jag göra efter det då?
Jag slutar ju till jul! Jag har sökt till stockhoms universitet och uppsala universitet som börjar under vårterminen nu 2010. Å tänk om jag kommer in... Skulle jag verkligen vilja flytta då till en ny lägenhet och skulle jag klara av att lämna ifrån mig mina katter till en annan familj?
Å ifall jag inte skulle komma in så måste jag ju söka jobb.. Men det är ju otroligt svårt att få något jobb nu för tiden, å vill jag verkligen ha arbetspraktik?? Man tjänar ju typ noll på det..! T.T

Jag vet inte hur jag ska göra..
Kommer jag in på universitet så måste jag överge mina kära katter.
Kommer jag inte in så får jag förmodligen en praktikplats.
Hur det än blir så blir det jobbigt... -,-



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0