LångFredag

Tjolahopp... Nu var det väldans länge sedan jag bloggade. Sist var ju i nyår såg jag! o.O

Jag har faktiskt en godkänd anledning till varfr det inte blir så mycket bloggande längre.. Jag har nämligen fortfarande inte internet förutom när jag får kontakt med någon grannes nätverk. Och det händer inte särskillt ofta. Jag måste verkligen köpa eget nåt tag framöver.. men det får vänta tills jag har bättre ekonomi. ^^

Aja, idag så är det långfredagen och idag så ska jag åka till min kära farmor och farfar med min kära familj. Där ska vi träffa några släktingar, bland annat min kära kusin Ina som jag inte sett på HUR LÄNGE SOM HÄLST! Det ska bli kul. Jag tror vi ska äta påskmat också. *Mumms* xD


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0