Nu ska det sovas!


Halloj.. Nu ska jag snart gå å lägga mig. Är fortfarande sjuk så det behövs lite sömn nu.
Idag så har jag pluggat en massa koreanska, men jag har även hunnit med annat.. Jag har druckit kaffe hos familjen Lindén å så kom Mona på besök en timma efter det, å sen var jag ute å åt på pizzeria Edsbyn idag, å efter det så var jag ute å gick med min kära vän Foffen i typ över en timme.

..å imorn ska jag lägga upp bilder från festen i Östanbogården. =)

Nu så ska jag repetera lite språk innan jag lägger mig, å sen ska jag sova...

huuj


Jag och Jesper önskar er en god natt... E han inte sööt?? ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0