Pluggat idag..

...och jag ska plugga imorgon..... *suck*
Jag börjar faktiskt bli lite trött på att plugga hela tiden. Jag har sammanlagt gått skolan i 15 år nu... Och än är det inte över. Kommer jag in på universitetet nu till höstan så blir det ju ytterligare tre-fyra år!! Kommer jag att orka det tro?? T.T

Imorgon ska jag på möte klockan 13.15, ska lämna in kontoutdrag.. Tydligen så tror de att jag tjänar pengar bakom ryggen på dem eller fuskar med pengar de ger mig. Fattar inte hur de kan tro att jag, JAG, skulle göra något sådant!?

Jag ska även göra kimbab imorgon.. Det är en typ av koreansk sushi. ^^ Gott gott...

Men nu så ska jag sova, måste samla krafter till kommande dagens plugg!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0