Färgar håret

Tjo, nu snor jag internet från en granne igen.. hehe... Har varje dag kollat efter internet kontakt ända sen mitt internet slutade att fungera.. Nästan frenetiskt stirrande har det varit på denna skärm! O,O
Jallafall så kommer min andra hälft nästa månad så nu håller jag på att färga håret. Man måste ju piffa upp sig lite när ens fästman kommer på besök. ^^
Jag ska ta tillbaka originalfärgen (blond), och just nu för tillfället har jag svart hår.. Jag hoppas att det inte blir oranget!!

Tyvärr så har jag inte så många bilder på mig sen jag färgade svart
, inte seriösa bilder iaf.. hehe.. Men här är iaf en.


Kommentarer
angelina

händer? :D

2010-10-20 @ 19:44:32
URL: http://angelinasliiife.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0