Halloj

Tre dagar sedan jag skrev sist. Tänk vad man e upptagen när det finns småttingar i huset. Hiihii.. Nu har jag lärt mig vad mycke jobb det är att ha barn.. Å ändå har jag inte ens gjort hälften av jobbet.. Oj oj, kommer jag verkligen klara av att bli mamma!? :/

Bor fortfarande hos syster, å hon har ju världens goaste unge! Han e så lugn å go hela dagarna och någon smartare unge på 1 år och 4 månader har jag aldrig träffat..! ^^
Just nu så ligger han å sover å Carro å Erik har åkt på fest för drygt 30 min sedan, så jag är "barnvakt" tills dom kommer hem. :=) De skulle bara titta förbi en sväng och kolla på värdarnas (festhållarnas) nya hus, så de blir nog inte borta särskillt längen.

Tidigare idag så var vi till Eriks mormor Ebba och hjälpte henne att lassa ved... typ 40 kubik!!!!!! Gissa om det kändes skönt för min foglossning!!?? Nae, inte direkt.. Det var 4 till personer som var där och hjälpte till också.. Å Valentin hjälpte till han med såklart. :)

Här är en bild på världens sötaste systerson Valetin!

Han stoppar alltid ut öronen utanför mössan. Hihi.. Han e la go!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0