Happy Birthday to Mee! :D

Idag ar det min fodelsedag!! Men ack vilket daligt vader.. Det ar regn, grus vindar fran kina och risk for radioaktiva avfall pa min dag, inte sa roligt.. :/

Men trotts detta sa haller jag humoret uppe, det e ju min fodelsedag, da kan man inte tjura! :D
Grannen bjod mig pa lunch idag, vi at Jajang-myon (black noodles) och efter det gick vi till cafeet som vi alltid brukar ga till nar vi traffas och drack kaffe. Dar traffade vi tva av hennes andra vaninnor, sa vi satt tillsammans alla fyra och pratade i sakert en och en halv timma. ^^

Sen nu har jag kommit hem, tvattat handerna och duschat kroppen for sakerhetsskull ifall regnet bar med sig gifter fran japan.

Vi (min man och jag) ar aven bjudna till vara vanner fran Lotte Castle ikvall.  Sa om vadret godtar sa ska vi ga dit bara J.B kommit hem. :)
De bor cirka 10-15 minuter promenad harifran Buyeong Apartments dar vi bor. 

Det finns aven en varsin glass till mig och J.B i frysen som vi ska ata nar han kommit hem... Jag sa att det anda jag behover pa min fodelsedag ar en fodelsedags-glass! Och det har jag fatt ocksa! :D Sa nu langtar jag tills vi kan ata dom.. haha..

Ja nu ska jag kolla facebook, Foffens blogg, mailen, dammsuga och diska.. Sen om en timma blir det TV tittande for da borjar 웃어라 동해야 (Smile Donghae-ya) som jag tittar pa nastan varje dag. :)

Huuj ^^


Kommentarer
soraelizabeth

aw låter hur mysigt som helst !



synd det där med de radioaktiva regnet!

Ha en bra födelsedag !

2011-04-07 @ 14:01:11
URL: http://soraelizabeth.tumblr.com
Lo

2011-04-12 @ 14:28:01
URL: http://fa
Lo

Hej. Jag har varit dålig på att kolla min blogg. Men blivit lite bättre på det nu, och såg din kommentar från januari. Grattis till giftemålet och att du mår bätre och till din födelsedag. jag fyller år den 4 april!

:o)

Lo

2011-04-12 @ 14:32:33
URL: http://fagelsangarna.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0