Vaskan e packad!

Nu ar det bara att lata bli att packa om den igen!

J.B skulle skulle egentligen vart hemma nu, men ringde for ett tag sedan och berattade att han maste jobba over for nagot har gatt snett pa jobbet.. Typiskt! Sa det blir kanske inte att vi aker till Suwon ikvall, sa vi aker nog imorgon formiddag ist. Men men... Det funkar det ocksa..
Men det hade varit valdigt trevligt om han hade varit hemma nu, vill ju spendera sa mycket tid vi kan tillsammans nu nar vi inte kan gora det pa cirka 7 manader framover.
Ack vad jag kommer sakna honom!

Maste forsoka fa tag pa en bank som ar oppen imorgon ocksa sa att jag kan fora over mina koreanska pengar till mitt konto... Har fatt reda pa att om jag vaxlar pa Forex pa Arlanda sa kommer jag ga cirka 2500kr back! Och det vill jag ju inte.. Darfor ska jag kolla hur mycket avgifter det blir att satta in pa Svenskt konto har i Korea, jag tror jag sparar mer pa det. :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0