Farmor å Farfar

Snart så ska vi åka till farmor å farfar å äta våfflor! ^^ Det var ett tag sedan man åt det nu, så det ser jag fram emot. :D
Jag ska sova där inatt för jag ska till sjukhuset imorgon å de har lovat att skjutsa mig... Så då tänkte jag att det är bättre jag sover över där så slipper de åka å hämta mig på byn å sen skjutsa mig å sen lämna tillbaka mig på byn. :) Mer ekonomiskt å mindre körnig för dem iaf.
Sen på tisdag ska jag till barnmorskan igen.... fast dit kan jag gå själv. ^^ å jag måste komma ihåg att skriva en förlossningsplan eller vad det nu hette innan dess!
Det ska bli intressant att få veta hur mycket magen växt sen sist.. Känns som att den inte kan bli mycket större nu. Hehe...
Nu måste jag packa ryggan å göra mig klar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0