30 veckor har gått..!

Nu har jag varit gravid i 30 veckor och 1 dag. Det är fantastiskt va fort tiden gått. Många andra gravida brukar klaga på va segt dagarna går under graviditeten, men jag tycker det går skit fort. Hehe....

Jag har en bild på hur stor magen blivit nu faktiskt.. Men det är något fel på denna dator så det funkar inte att lägga ut den. :/
Därför så klistrar jag in en länk ist, till min mapp på facebook där jag har bilder på magen från v. 7 tills nu och några ultraljuds bilder också. :)

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150167474099783.344229.530394782

Länken funkar inte heller ser jag, så du måste kopiera den å klistra in den i sökfältet på egen hand. ^^
Men det e ju inte så svårt iaf.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0