Barnvagnen! :=)

Idag när jag var till syster Carro på besök så fick jag låna med mig hennes vagn sängkläder till min barnvagn som jag fått av hennes sambos syster. ^^ Så nu har jag bäddat iordning så den är förberedd tills bebisen kommer. Hihi..... jag vet att jag kanske är lite tidig med alla förberedelser, men det är för att jag vill vara säker på att det är klart ifall bäisen väljer att komma ut för tidigt. ^^
Har även inhandlat ett paket blöjor, en rump-salva å ett pack våtservetter för jag fick rabattkuponger på libero produkter idag. Tänkte att det är lika bra att använda dem innan jag glömmer bort att jag har dem. ^^
Visst ser det riktigt mysigt ut i vagnen???? Tog med en bild på sittdelen också bara för att visa den. ^__^ Ganska kul med en färgglad vagn faktiskt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0