Dålig bloggare

Oj då, nu har jag varit en dålig bloggare igen.... Tre dagar sedan jag skrev något sist.
Iaf så hade jag det jätte trevligt hos farmor å farfar lördag till söndag. Farmor lärde mig att sticka! Hur kul som helst... Så nu så stickar jag en halsduk för att öva mig å nästa gång ska jag prova på att sticka sockar. ^^
Jag fick låna en rese säng från 60-talet av dem också, så nu slipper jag sova på golvet här hos pappa... Ganska skönt för jag börjar bli så tjock så det är svårt att ta sig upp.
I måndags var jag bara hemma å pluggade koreanska å stickade å tittade på några avsnitt ur en koreansk drama som heter Manny.
Sen idag, Tisdag... så ar jag till optiker å gjorde syntest inför mitt lämplighetsintyg till körkort, utan anmärkning. :=) SKa skicka in ansökan imorgon.
Efter optikern gick jag å min kompis Emma till pizzeria Edsbyn å delade på en dricka, bea å pizzabröd. Blev 15 kr var. ;)
Efter det gick vi till hälsocentralen å jag fick en tid till provtagning på måndag samt en 3 liters dunk att fylla ett dygns urin i..!!! Tror knappast att jag får ihop hela 3 liter på 24 timmar.. men kanske nån deciliter iaf. ^^ Vet inte vad de ska ha all den urinen till...men det är väl till nåt iaf...
Dunken ska jag börja fylla på Söndag kl 08.30 till Måndag kl 08.30.
Efter hälsocentralen gick vi hem till Emma å där hade vi det jätte trevligt med hennes familj..Sen kom vår vän Mirjam också. :)
Strax före 18.00 kom pappa å hämtade oss å vi åkte till pappas hus.. När vi väl var framme så upptäckte vi att ingen av oss hade någon hemma nyckel.. Så vi blev strandsatta utanför huset alla fyra i cirka 30 minuter innan pappas fru, som var den ända med nyckel, kom hem. Vi roade oss med att bära ved under väntan.... Eller snarare pappa, Emma å Mirjam roade sig med det, jag tittade bara på. ^^
Emma å Mirre var här ända till halv elva, eller om det var halv tio kanske... Jätte kul hade vi å pratade om en massa skoj. :) Inte ofta jag får besökare inte... hihi....
När mina vänner hade gått ringde min man mig på skype.. Kan man ha en bättre dag? ^____^
Vi pratade en halvtimme... Jag visade honom nya barnvagnen som jag fått av systers sambos syster Sophie, han gillade den....å så visade jag hur stor magen blivit också.
Hela vårt samtal var jätte bra å vi skrattade å sa bara snälla saker.... Tänk vad jag saknar honom. :D
Nu ska jag titta på ett till avsnitt av Manny, eller två...sen sova..
Natti natti


Kommentarer
Jessica

Hur gick det med soc och lägenhet i ovanåker? Hoppas det har gått bra...

2011-07-20 @ 09:25:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0