Fint Väder

Idag är det fint väder... så jag funderar på att försöka ta mig ner på bynn å hälsa på min vän Emma Lindén. Hon har nyss varit i London med sin pojkvän å en annan Emma. Jag är lite nyfiken på hur de hade det å vad de gjorde. ^^
Funderar även på att ta en fika på Centrum å hälsa på brorsan min som har praktik där.. Kul å se hur det går för honom. :D
Sen så ska jag även försöka träffa Foffen... Men hon jobbar natt så hon sover väldigt länge, så det är så svårt att få tag på henne å bestämma tid till att ses. :/
Hon vaknar typ lagom till när hon snart ska börja jobba igen har hon sagt, så det blir inte så mycket fritid. Men har jag tur så e hon kanske ledig idag! ^___^
Andra saker som ska göras är att få tid till läkaren på hälsocentralen å så har jag ringt till skandia ang ett inkassokrav på en räkning jag redan hade betalat... De var snälla å drog tillbaka kravet så jag behövde inte betala något extra som tur var. :)
Skulle ha ringt soc också, men nu så är telefontiden över, dom har bara telefontid en timme om dagen!!! O,O Å jag råkade glömma bort att ringa i morse när den var.. :/
Ja, det var väl allt det som jag tänkt göra idag... Ska försöka sitta lite i solen också om jag orkar. :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0