Hänt idag

Idag har jag faktiskt haft lite att göra... Oväntade saker också. ^^
Jag brukar oftast tycka det är väldigt jobbigt när mina dagsplaner inte riktigt går som planerat, men idag har det faktiskt varit helt ok att det inte blev riktigt som jag tänkt. :)
Det var meningen att farmor å farfar skulle komma idag 10.30 å lämna en madrass som dom gjort till bäsens vagn å sen skulle de skjutsa ner mig till swedbank å kommunen så att jag kunde fixa kontoutdrag å lämna de plus ett annat pappaer till soc.
Men när dom kom hit hade de glömt madrassen, så då frågade de om jag ist ville följa med dem hem å hämta den å kanske stanna en stund å äta lunch tillsammans. Så då gjorde jag det. ^^
Vi åt våfflor med hemmagjord sylt, så gott.. jag åt 6 stycken! Hah.. Typ halv tre var jag hemma igen.
Under tiden jag var där hörde min väninna Carina av sig å frågade om jag ville komma på en kaffe ikväl.. Ja visst sa jag.... Så nu ska jag dit kl 18.00 å fika. :D
Jag kommer knäppa kort på barnvagnen å den fina madrassen framöver å lägga upp här... men just nu har min lillasyster lånat kameran. ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0