Sticka sticka sticka....

Idag har jag bestämt mig för att bara vara hemma å ta det lugnt. För nu har jag varit ute å ansträngt mig två dagar på raken... Det känns både i fogar, mage å rygg. :/
Shit va trångt det börjar bli där inne nu.. Men jag hoppas bäisen stannar kvar ett tag till.. Hon får inte komma ut redan... helst inte iaf. ^^
På måndag är det bara fem veckoer kvar!!!!!!!! Tiden går så fort nu på slutet. Å jag är så rädd att jag ska få bristningar... det finns inte mycket mer hud kvar att töja nu.
Mamma min kanske kommer förbi en sväng senare på en kaffe. Det vore trevligt, vi ses typ aldrig nu för tiden..
Sen senare så kommer lillsyrr Sannah hit å lämnar tillbaka kameran, å så kanske hon ska se på en film med mig också...
Bortsett från dessa saker så ska jag sticka hela dagen! Jag måste bli klar senast till på söndag, men helst idag! :)
Bara jag blivit klar med denna övnings-stickning så ska jag lära mig sticka sockar. ^^ Jag har bestämt att de första ska jag göra till min älskade make. Hihi... hoppas att han kommer gilla dem. Å efter det får vi se vad det blir.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0