Carro m. familj kommer hem!

Idag kommer Carro, Erik å Valentin hem igen! :D
Jag har bara varit ensam i nästan 3 dagar, men saknar dom redan.. Speciellt lilla Valen.^^
Ska bli kul att få höra vad de gjort under helgen.

Jag har dammsugit, startat en diskmaskin, vattnat blommorna å plockat undan grejer så att det kommer vara fint när dom kommer hem å de kan känna sig som hemma direkt utan att behöva städa. :)
Jag borde kanske rensa kylskåpet också, men jag tror det är bättre att jag väntar på Carro så hon får vara med. Det finns några matlådor som jag inte riktigt har koll på som kanske behöver slängas. Men annars ligger ingenting annat i risksonen för gammalt. 
Skafferiet därimot är en helt annan historia... Det är så fullt att det knappt går att stoppa in något mer, å både jag och Carro är säkra på att där krävs en rejäl rensning. Det är inget som luktar, men det finns säkerligen nån gammal mjölpåse eller kakförpackning som behöver kastas. En riktig sortering krävs iaf så att man vet vad man har. Men det är bäst att vänta med det tills Carro e med så att jag inte ställer sakerna fel där inne. ^^



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0