Idag..

Ja... vad har jag gjort idag då??? Typ ingenting.. 
Jag har väl mest bara tagit det lugnt å stannat inne för det har regnat nästan hela dagen. Mellan 11 å 14 låg jag i sängen bara å grubblade på allt som jag har att grubbla över och lite till. Sen klockan 14 så gick jag ner å satte mig vid datorn och kollade mailen, fejjan, lediga lägenheter m.m.
Kl 15 gick Erik till dagis å hämtade Valen... Sen efter det så har jag bara lekt med honom fram tills han gick å la sig runt 20.00. ^^
Sen 21.00 så åkte Carro å Erik till stan för att titta på nån musik uppspelning å kom nyss hem så nu ska jag sluta skriva å vara lite social med dem. 
Huuj


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0