Sjukhus Besöket

Tjolahopp...
På specialmödravården igår så gick allt bra. Vi pratade om förlossning och kejsarsnitt och vilka komplikationer som kan ske när jag ska föda.
Hon sa även att det är viktigt att jag försöker ta det så lugnt som möjligt nu den sista tiden och inte överanstränger mig för mycket eftersom jag riskerar att föda en månad för tidigt.
..och så sa hon att jag ska hålla koll på sammandragningarna ifall det börjar bli så att jag har det oftare även när jag bara ligger och tar det lugnt, det kan vara tecken på att jag börjat öppna mig och måste då in å få spruta för att stoppa upp det hela. 
Vi pratade även om ifall det var något särskillt jag var orolig över kring förlossningen å så... men jag sa bara att jag tror inte jag kommer tänka så mycket när det väl e dags, så allt jag oroar mig över nu kommer jag nog inte tänka på då ändå. 
Ja, det var väl ungefär det vi pratade om har jag för mig.... ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0