3 dagar kvar

Nu are bara tre dagar kvar till mitt nasta ultraljud! Kan knappt vanta!! :)
Ska bli sa spannande att fa veta vilket kon det ar! :D
Och sa e de ju bra att fa veta att hjartat later som det ska och att kroppen utvecklas ratt och sant. ^^
Kommer aven fa reda pa mina provresultat som jag tog sist. :)

Vi kommer aka till Suwon, staden dar barnmorskan finns pa fredag kvall eller tidigt lordag morgon. J.Bs syster Mi Hee bor dar i samma stad, sa vi kommer stanna hos henne over helgen. Svarforaldrarna kommer ocksa dit for de vill sa garna kopa en gravid present till mig. :) Men det tror jag att jag skrev om i ett tidigare inlagg..? Det lutar fortfarande mot en barsele... J.B tycker ocksa det ar ett smart val. :D

Nagon gang under sondagen aker vi hem och da kommer jag logga ut pa skype sa de fran min familj kan fa reda pa vad det ar for kon pa bebisen ocksa ifall de vill det. :)
Mitt skypenamn ar: "BrytCilla" ifall nagon annan vill lagga till mig som inte redan har mig. Men jag accepterar bara folk jag kanner. ^^


Kommentarer
soraelizabeth

gud vad spännande :D

Du måste blogga och berätta vad det är för kön :D

2011-03-30 @ 12:02:50
URL: http://soraelizabeth.tumblr.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0