KFI...

...Koreanska For Invandrare... Jag har borjat skolan igen. Pluggar nu Koreanska tre timmar tva ganger i veckan. Mandagar och Torsdagar mellan 10.00 - 13.00... Kanns bra att ha nagot att gora, men skolan ligger 40 minuter promenad ifran dar jag bor, vilket ar lite drygt. Fast det ar ju bra med motion, men trakigt att ga hela vagen ensam. :/

Imorgon sa ska jag pa min andra lektion.. Och sen efter den ar slut sa ska jag hem och vanta pa att maken komer ham fran jobbet sa vi kan ga till forsakringsbolaget och tackna en forstakring at (pa/till?) mig. :)

Idag sa jobbar Kei Kim 24 timmar, sa inatt kommer jag sova ensam och han kommer inte hem forns nagon gang imorgon. Trakigt att sova utan honom, men skont att ha hala sangen for mig sjalv.. Haha!! ^^


Kommentarer
Ulla-Marie

24 timmars arbetsdag!? Lite andra villkor i Korea?

2011-03-10 @ 06:43:56
URL: http://ulla-marie.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0