En hemma dag

Idag har jag haft en hemma dag. Ganska skönt faktiskt. :)
Började förmiddagen med att bada lilla Isabel. Sen matade jag henne å efter det somnade hon å jag passade på att städa lite.
Farmor å farfar kom på fika kring ett tiden.. De hade med sig lite sallad, tomater å potatis från deras egna land. Å hembakat fikabröd också. ^^ Gott gott
Hade några ärenden att ta itu med så jag var ut en sväng mellan 15.30 - 16.00. Då var jag till arbetsförmedlingen, försäkringskassan och posten. Efter det har jag bara varit hemma. :=)
Typ halv åtta kom Foffen å Cissi på besök, de ville titta på bebisen... Eller snarare var det Cissi som ville se henne, Foff har ju redan sett henne flera gånger. :D
Efter att de åkt så tittade jag på film, Forgetting Sarah Marshall hette den. Den var faktiskt bra. Russel Brand var med i den, honom diggar jag! :)
Å nu e filmen slut å jag passar på att skicka mail till min kära make medan Isa sover. ^^ Skickar nya bebis-bilder till honom. Jag brukar sända bilder typ två gånger i veckan så att han också får vara med å se hur tösafia utvecklas å vad vi gör. Skickar även till mina sväron också, men inte lika ofta. ^^
Nu ska jag försöka hinna med att äta något innan det är dags för dottern min att äta. Bästa jag skyndar mig! Hon har mattid klockan tolv! :=)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0