Skrikig

Isa har varit gnällig å skrikig de senaste dagarna så jag har inte haft tid att blogga. Men nu ÄNTLIGEN så sover hon.. Hon har sovit i vaggan i hela 15 minuter utan att vakna. Det är ett nytt rekord! :D
Sen i torsdags så har jag suttit med henne i knät mest hela dagarna för det har inte gått att lägga ner henne. Hon bara gråter å gråter.... Å emellanåt duger det inte ens att sitta med henne så jag måste gå runt runt eller stå å gunga henne i famnen för att hon ska bli nöjd. 
Det är lite påfrästabde ibland å tar mycket på kroppen, men det går. Hon e ju så söt så man kan inte bli arg på henne. :)
Jag tror att de trevliga gravidhormonerna som gjorde mig så mycket friskare har börjat avta,, eller vad man nu ska säga... Iaf så har min huvudvärk börjat bli sämre igen. Har haft skit ont i två dagar å alvedon hjälper inte. Å ryggen värker å handlederna värker.. Även knänen har jag fått mer problem med igen, de luxerar å vrider sig ibland när jag går, å ibland när jag står still med. Å höfterna har inte blivit tilbaka till normalt än heller sen förlossningen.. De e bara skit med mig.. haha... Snart rasar jag väl samman eller nåt. Hehe...
Om inte mina knän slutar åka i felläge snart så måste jag nog gå till en sjukgymnast igen. Jag e så jäkla rädd att det ska bli värre så att jag inte kommer kunna gå.. Men det borde vara några år kvar till dess. Iaf tio år till vill jag kunna promenera som vanligt folk. Att jag inte kan springa gör mig inget, men gå det är viktigt tycker jag! Rullstol är till för gamlingar eller folk med brutna ben, inte unga människor som mig.

Nog om tråkerier... :)
Ikväll har jag iaf ordnat barnvakt mellan 18.30 å 20.30, så att jag ska kunna gå på bio med Kristoffer, Jocke å Crille. Det ska bli kul.. vi ska titta på Johnny English Reborn :D:D
Känns lite konstigt att jag ska gå ut helt själv.. Fast ändå skönt att få göra något kul i två timmar utan henne i knät. ^^
Nu vaknade tösafia, så nu måste jag sluta skriva. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0