Igångsättning

I morse ringde jag till förlossningen i Huddik å bad att få igånsättas ifall inte bebisen kommer idag. Så imorgon kl 08.00 ska jag vara där å kolla ifall cervix är redo för en förlossning eller ej. Om allt är redo så tänker det starta igång förlossningen med hjälp av dropp, å då borde bebisen vara ute någon gång till kvällen. :D
Det är nämligen så att min man åker tillbaka till Korea på fredag, å vi börjar bli oroliga att han kanske missar förlossningen. Plus att vi vill ju ha några dagar tillsammans med bebisen också innan han måste åka, så att han kan knyta ett litet band till henne å så.
Jag verkligen hoppas att bäisen kommer senast imorgon!!


Kommentarer
Marie

Lycka till! =)

2011-09-13 @ 21:34:31
URL: http://www.supersmurfan.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0