Min födelsedag

Snart är det min födelsedag! I år fyller jag år på Påskafton, hur coolt är inte det!? Å syster min fyller år på Långfredagen. ^___^
Ni anar inte vad jag tycker det är kul att fylla år. Jag tycker det är lika spännande varje år, även fast jag inte får nå visst med presenter som när man var liten.. Nu är det mer det här att fira att man finns till som gläder mig.

Jag har faktiskt fått två presenter hitskickade från Sverige i år. En låda med en hårklämma, ett diadem, tre nagellack, en drömmfångare av Emma Lindén, och ett kort från familjen Lindén.
Sen fick jag ett hemmagjort kort utav farmor och farfar som farfar hade gjort helt själv, med en ritning utav saker från mitt liv. Han är så påhittig farfar. Hehe..
Tack så jätte mycket Emma, fam. Lindén å Farmor å Farfar!!! <3


Kommentarer
Emma. L

Morsan betalade för nagellackerna och frakten. Grattis i förskott. kram

2012-04-02 @ 09:52:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0