2 veckor och 2 dagar

Nu åker vi snart.. Jag börjar känna mig stressad..!
Det är så himla krångligt att packa smart! Å tänk om jag glömmer något?? -,-
Jag har ett handbagage fullt med Isas kläder i storlek 74-80. Det borde hon ju kunna ha nu till våren och lite in på sommarn kanske.
Sen har jag en stor väska som får väga max 23 kg. I den ska jag packa mina kläder, skor, smink å väskor. Men ska även få plats med blöjor, barnmat, leksaker och kläder till Isa i storlek 68 också.. Och presenter till makens systerbarn. Vet inte alls hur jag ska få med allt jag vill ha med!!!!!!
Ska även packa en skötväska som jag ska ha under flygresan. Får absolut inte glömma näsdroppar, ombyte och alvedon!
Ja, och inte nog med det.. Jag ska släpa med mig en bärsele, en paraplyvagn OCH en sittvagn också! Hur sjutton ska jag klara av att släpa på allt detta själv!?!
Ojojoj, får ångest av att bara tänka på resan!
Men.. när vi väl är framme så väntar lyckan. Då ska ju lilla pluttan få träffa far sin för första gången! ^___^ Jag lääängtaar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0