Imörest

Imorgon då kommer mina älskade farföräldrar hit på fika klockan 14.00.. Ska bli trevligt. ^^
Ska tvätta imorgon också, kl 12.00 - 17.00... Å efter jag tvättat ska jag till fam. Lindén å fika där också. Känns som att jag levt på fika den senaste veckan. Hehe... 

Men hos Carro idag så fick vi iaf riktig mat.. Vi åt sallad med grillad kyckling å pasta brevid så att man fick blanda hur man själv ville. Valen å Vikten e ju inte så förtjusta i sallad så de åt bara pasta och majs. Bättre än inget alls iaf. :D 
Efter maten drack vi kaffe å kollade på Hockey.. Brynäs förlorade!!!!!!! Jäkla skit! Plus att Broberg förlorade mot Bollnäs i bandy idag också hörde jag. Typiskt!! Bara dåliga matcher.

Jao, nu e vi hemma igen iaf å min lilla skrutta sover så sött i min säng. E väl lika bra jag joinar henne nu så jag orkar upp mellan 6.00 - 8.00 när hon vaknar. ^^

Natti


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0