Välkommen tillbaka.... Dock inte efterlängtad..

Mensturation... det är något vi kvinnor får dras med typ halva livet. Det ända som jag faktiskt är glad över med detta är att jag inte har ont alls. Inte den minsta värk ens!! Otroligt! Hoppas det kommer vara så nu resten av livet. :D Förr i tin hade jag så himla ont både i ryggen å magen. Men nu känns det inte alls. Haha... Gu så schönnt! Sist jag hade det var för ett år och tre månader sedan. Antar att återkomsten har skett för att min lilla plutta inte ammar lika ofta som tdigare. Dagtid äter hon ibland nästan inget alls känns det som. Å nu får hon smaka vanlig mat också. Å liiite gröt äter hon varje morgon och kväll. ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0