Hemma igen

I söndags kom vi hem till Seosan igen. :D
Känns skönt att vara tillbaka faktiskt. Lite jobbigt att vår lägenhet e så himla varm bara. Men duschar man några gånger om dagen så går det an.

Jag hade en bra tid i Yeosu hos sväron. Lagade bara middag en enda gång under hela tiden och bakade två gånger, så jag känner mig lite bortskämd och lat nu när jag måste göra allt själv igen. Men om en vecka är jag nog van vid det vardagliga livet här.

Vi gjorde inget särskillt under tiden där. Lekte, gick ut på prommenader, drack kaffe på café, var till E-mart några gånger, tittade på tv och gjorde lite hus-arbete lite då och då. Jag och Mihee var till frissan också å klippte topparna. Det behövdes kan jag säga. ^^

Å nu sedan jag kommit hem igen så har jag tvättat 4 maskiner (min man hade inte tvättat på hela tiden jag varit borta.), dammsugit, bytt sängkläder, rensat kylskåpet, slängt onödiga tomma lådor å igår var vi till Lotte-mart och handlade lite mat. Det var min man som lagade middage igår. Jätte gott faktiskt. Han gjorde en typ av koreansk het korvgryta. ^^

Idag klockan tre ska jag ut å träffa So-Young, en ny vän jag träffade strax innan jag åkte iväg till sväron. Vi ska ta en kopp kaffe å prata lite bara. :=)

Sen ikväll kommer maken, jag tror han ska äta med jobbet idag, så han kommer nog hem runt nio skulle jag tro. ^^

Nä, nu läre jag sluta skriva. Dotra min står här brevid å gråter. Heh

Huuj


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0