Passar pa!

Jag ar ensam hemma hos svaron just nu. Passar min svarsysters 4 manaders dotter och Isabel nu en halvtimme - 40 min. Bada sover sa jag passar pa att slanga ut ett snabbt inlagg. :)
Mihee ar ivag och levererar pizza till svarmor.

Har hos svaron har jag det bra. Skont att fa lite avlastning faktiskt. Men fruktar att det kommer kannas dubbelt sa jobbigt an tidigare sen nar jag kommer hem tillbaka till Seosan och maste gora allt ensam igen. :/

De forsta 11 dagarna har sa var vi mest bara inne. Isabel var forkyld med slemhosta och febran. Sen blev Sunga sjuk en vecka efter Isafisa. HOn var ocksa sjuk 11 dagar. sa vi var mest inne under hennes sjuka tid ocksa. Men nu sen i fredags har Sunga varit frisk, sa vi har tagit dagliga promenader med barnen sedan dess.

Jag kommer aka tillbaka till Seosan den 22a juli, sen komma tillbaka nagon gang i augusti under den heta perioden. Vart hem i seosan gar det knappt att leva i pa sommarn. Typ 30 grader varm inne dygnen runt och ingen aircon!!

Vi ska aka till stranden nu i helgen om det ar fint vader. Isa verkligen alskar havet. Hon tycker et e saa kul att ga i vattnet. :)
Men nu nasta gang ska hon fa anvanda en RIKTIG solhatt, o inte en solskarm bara. ^^ Inga fler brannskador vill vi ha. Heh

nu har Isa vaknat sa jag lare sluta skriva.
Bloggar igen nar jag far tid.

Huuj



Kommentarer
åse - 18 och mamma

måste säga att du har en grymt bra blogg :) du får gärna besöka min med. känner dessutom igen dej väldigt mkt tror vi träffades förr för nåt år sen ;)

2012-07-14 @ 09:15:30
URL: http://asemartensson.vimedbarn.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0