En ny vän ^^

I söndags... alltså igår. Då var jag och Shinbi och maken iväg till en "sportpark". Där finns det en basketplan, tre badminton/tennisplaner ock en fotbollsplan, samt en promenadrunda och en lekplats. J.B ville spela basket så jag å pluttan tog en prommenad och kollade in lekplatsen, och så spenderade vi lite tid att titta på pappa J.B också när han spelade såklart. Isa tycker det e intressant att titta på.
Under en spelpaus så satt vi tre på en bänk tillsammans, då kom det ett par som ville titta på vår dotter. De skulle gifta sig om en månad och funderade på att skaffa barn nåt tag framöver. Blivande hustrun var amerikan vid namnet Megan och blivande maken var korean (vet ej hans namn). De var jätte trevliga och jag och Megan bytte telefonnummer och bestämde oss för att hitta på något framöver. ^^ Tänk va kul.. Jag har fått en ny vän. Och inte vilken vän somhelst heller. En som kan prata engelska. Äntligen kan man prata riktigt med någon. :D Och hon e 26 år. Så vi e nästan jämngamla också. Hur bra som helst. Haha... Jag är jätte glad!


Kommentarer
Emma. L

vad kul och bra

2012-05-21 @ 15:44:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0