Vi ska bort

Ikväll åker vi hem till sväronen efter J.B slutat jobbet. Vi åker kring sju-åtta tiden skulle jag tro. Är nog framme senast 00.00. Beror på trafiken. 
Vi kommer hem igen på måndag, så jag kommer inte blogga något under helgen.. bah så ni vet. ^^

J.Bs föräldrar har lovat att passa Shinbi (Isabel) någon dag nu i helgen så att han å jag kan få gå på dejt ensamma en gång. :=) Det ser jag fram emot. 
Att alltid vara hemma med lillskruttan, ensam å inte träffa annat folk mer än en gång i veckan e ganska påfrestande ibland. Visst är det roligt att busa hela dagarna, men man får inte mycket till respons när man försöker prata. Mest bara "da-da-da" eller "oooooh" till svar. :D

På måndag innan vi åker hem igen så ska jag gå till min föredetta skola och hälsa på och visa upp min söta lilla skrutt. Ska verkligen bli kul att träffa skol-folket igen. ^^

Nä, nu ska jag packa resväskan och gå ut å köpa färdkost efter det.
Huuuj


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0