Dålig bloggare

Har inte varit en särskilt bra bloggare den senaste tiden... Ber om ursäkt... Fullt upp med kalaset först å nu fullt upp med vänner och familjen här. 

Just nu så sover pluttfia en skvätt så jag passar på att blogga. :D

Kalaset som vi hade i lördags gick jätte bra. Allt gick som planerat. Det kom 50 pers.
En vän till maken fotade lite under kalaset, så jag kommer lägga ut kalasbilder här sen. Bilderna finns även på min facebook. ^^

Idag har jag börjat packa lite.... och har upptäckt att jag tyvärr inte kan få med mig allt jag vill. :/
Om jag packar med alla Shinbis kläder som jag vill ha med så får inte mina kläder plats.... Så jag måste packa om igen och plocka ut lite. Alltid samma visa när jag reser. Hehe... Några presenter har kommit också, jag hoppas alla hinner komma innan vi åker. Nu är det bara 10 dagar kvar! :D

Ska bli så himla kul att träffa alla igen!!!! 

Min kära farbror kommer att plocka upp oss på flygplatsen och vi kommer sova hemma hos honom en natt. Dagen efter kommer kommer far att hämta oss hos farbror. Pappas fru vill till stockholm och handla så de passar på att göra det först innan de hämtar oss. ^^

Å vad jag längtar!



Kommentarer
Emma.L

Kul att ni kommer till Sverige igen

2012-09-27 @ 20:16:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0