Sommardag

Idag har det varit en riktigt sommrig dag. Varmt i luften å varma vindar. Till och med när molnen skymde solen var det varmt. Precis som det ska va! :) nu hoppas jag värmen håller i sig så att vi kan få en riktig sommar i år. :)
Idag jobbade jag till halv fyra. Efter det gick jag å hämtade tösabiten på dagis å vi tog en tur till biblioteket å läste några böcker å ritade lite. Sen gick vi hemöver. Då kom mormor (min mamma) en snabbis å lekte med oss i parken utanför där vi bor. Efter hon åkt så gick vi iväg till familjen Linden. Där fick vi fika å jordgubbar. :) vi var ute hela tiden. Krattade, busade å fikade. Kl sju så gick vi till byn å kollade på "raggarbilar". Kl åtta gick vi hem, åt kvällsmat å mer jordgubbar. :) efter ätandet så borstade Shinbi tänderna å gick å lade sig. Hon somnade på bara 15-20 min. ^^ å nu så blir det nog en film för mig å maken. Å läggdags efter den. Ska upp halv sju imorn.
Huuuuj


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0