lite julmys

Idag var jag på erikshjälpen med Mian å köpte mig en julgran å några kulor. Blev två julpanelgardiner till Shinbis rum å två röda jätte fina kapppr till vardagsrummet också. :) Kunde inte hålla mig så jag satte upp dem nästa direkt efter vi kommit hem! Blev jätte mysigt. :D Plockade även fram ett par röda julpaneler som jag satte upp i vårt sovrum. ^^
Köpte fyra tröjor till mig själv och ett par varma bruna stövlar också. Nu har jag tre par bruna vinterstövlar.... lite onödigt kanske. Men de var ju så billiga, så jag bara lära köpa dem. ;)
Köpte en långärmad rosa "Kitty" tröja till Shinbi å en fin varm halsduk till karl min också. Å så blev det en lite rosa matta med änglar på till Shinbis rum med.
Ja, det var npg allt. Mian betalade en del. Minns inte exakt vad. hehe... men för mig blev det mindre än 250 kr!!! De e bra pris de! hehe... å julgranen kostade BARA 75 kronor. Otroligt, inte sant?? :D
E riktigt nöjd med dagens inköp må jag säga. ^^

Nu ska jag å karln min se på skräckfilm. Hauntig in Connecticut 2 heter den, tror jag.

Ja, å idag har det kommit liiiiiite snö. Det är roligt. Nu snart kanske man kan börja leka lite utomhus. E lite småtrött på alla innelekar man gör varje dag. Samma saker om och om igen. hehe. ;)


Kommentarer
Sara

Heej!! Du har fått en Award av mig! :) http://foffen.blogg.se

2013-11-28 @ 14:05:26
URL: http://foffen.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cilla

Att vänta en glädje är också en glädje.

RSS 2.0